diumenge, 1 de gener del 2012

Instint





Sobre. Sota. De qui o de què? Per què no d’igual a igual? De tu a tu. Tuteja’m. Parla’m a cau d’orella de la teva ànsia per posseïr-me, potser només llavors deixaré que mosseguis el silenci per sentir la distància entre el teu cos i el meu i, quan provis de curar-me les ferides amb el tacte de la teva pell, fugiré del desig de matar-te a petons. Cauré presa de l’instint i em deixaré portar per aquest instant. El teu batec, la meva respiració, el teu control, la meva alerta. El meu batec, la teva respiració, el meu control, la teva alerta. Esperaré el moment precís acariciant suaument els racons més salvatges de la teva intimitat i m’entregaré al no res, m’entregaré del tot. Besa’m. Jo et besaré fins aconseguir ofegar els gemecs de plaer dels dos. No reprimirem l’impuls d’estar sobre, d’estar sota, d’estar l’un amb l’altre, de fer l’amor.

Amsterdam, 2004


Instinto


Encima. Debajo. De qué o de quién. Por qué no de igual a igual. De tú a tú. Tutéame. Háblame al oído de tus ansias por poseerme, quizás sólo entonces dejaré que muerdas el silencio para sentir la distancia entre tu cuerpo y el mío y, cuando pruebes de curarme las heridas con el tacto de tu piel, huiré del deseo de matarte a besos. Caeré presa del instinto y me dejaré llevar por este instante. Tu latido, mi respiración, tu control, mi alerta. Mi latido, tu respiración, mi control, tu alerta. Esperaré el momento preciso acariciando suavemente los rincones más salvajes de tu intimidad y me entregaré a ti, me entregaré del todo. Bésame. Yo te besaré hasta conseguir ahogar los gemidos de placer de los dos. No reprimiremos el impulso de estar encima, de estar debajo, de estar el uno con el otro, de hacer el amor.



2 comentaris: